Advertisement 1

Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2023

Σασμός: Αντίστροφη μέτρηση για την πρεμιέρα τη Δευτέρα 25/9....


 Η τρίτη σεζόν της επιτυχημένης σειράς του Alpha, «Σασμός», επιστρέφει τη Δευτέρα στις 25 Σεπτεμβρίου στις 21:00 το βράδυ. Οι εξελίξεις αναμένεται να είναι καταιγιστικές με τους τηλεθεατές να περιμένουν με αγωνία τα πρώτα επεισόδια.

Τόσο από το τρέιλερ όσο και από τα spoilers, η Άνω Ποριά φαίνεται πώς θα περάσει δύσκολα και αυτή τη χρονιά.  Η άφιξη του Ανδρέα Βρουλάκη στο χωριό φέρνει τα πάνω κάτω, με την γιαγιά Ειρήνη να αισθάνεται πώς θα χυθεί ξανά αίμα.


“Σασμός”: Το ανατριχιαστικό τρέιλερ 

Ένα όπλο που οπλίζεται. Ο ήχος μιας σφαίρας που βρίσκει στόχο. Οξύς, μεταλλικός.

....

-«Τι έκανες;»

-«Το χρέος μου έκανα».

Μια κραυγή. Σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου μία μητέρα σπαράζει κι υποφέρει.

-«Είσαι γιος του».

Δίπλα ένας άντρας δίνει μάχη για τη ζωή του. Μια άλλη μάνα υποφέρει.

-«Μάνα τι έχει γίνει;»

Ένα πτώμα θέτει ερωτήματα, ένας αστυνομικός ζητά απαντήσεις.

-«Ήμουν σίγουρος ότι θα το έσκαγε».

Αποκαλύψεις που γκρεμίζουν σχέσεις ζωής.

-«Ήξερες; Για μένα είσαι νεκρός…Δεν έχω δύναμη να συγχωρήσω κανέναν, ούτε θέλω».

Ήλθε ντυμένος φίλος ο εχθρός. Με την συγγενική ιδιότητα να κρύβει τη μαύρη του ψυχή.

-«Έκανε κοπέλι η ανιψιά μου, με το φονιά του αδελφού της;»

-«Από τότε που έφυγες συνέβησαν πολλά. Τώρα είναι ευκαιρία να κόψουμε για πάντα αυτό το μίσος».

-«Ήντα είναι αυτά που λες ξάδελφε; Δεν το πιστεύω αυτό που ακούω. Προδώσατε το αίμα μας».

Όπλα και σίδερο και φωτιά.

-«Το πρόβλημα είναι της οικογένειάς μου και θα το αντιμετωπίσω όπως εγώ κατέω».

Απειλή που αιωρείται κι «αναπνέει» μίσος.

-Δεν ήλθε για καλό αυτός ο άνθρωπος….Δεν προλάβαμε να περάσουμε καλά καλά τις βέρες και πέσαν όλες οι συμφορές πάνω μας».

Ένας άντρας μπαίνει μπροστά για να υπερασπιστεί την οικογένειά του.

-«Εάν τολμήσεις να πειράξεις τη γυναίκα ή το παιδί μου θα με βρεις μπροστά σου».

Μια γυναίκα είναι έτοιμη να περάσει την κόκκινη γραμμή, προκειμένου να μην αφήσει να πειράξουν τους δικούς της.

-«Θα πάρω εγώ η ίδια το όπλο και θα σε αντιμετωπίσω».

Ένας ιερωμένος, το χνάρι του Θεού.

-«Βοήθα μας στο κακό που έρχεται». 

ΠΗΓΗ - www.enikos.gr

Το ανατριχιαστικό τρέιλερ ΕΔΩ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.