Advertisement 1

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Μπραβο στην κυρία που το έγραψε!!!!!! (Σε σχόλιο στο προφιλ του Τσίπρα) - ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ......

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΑΦΝΙΑΖΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΔΑΚΡΥΩΝ,,,θα σου μιλησω απο καρδιας...ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΩ...ΝΑΙ.



Γιατί είμαι αγρότης και θέλω να τριπλασιαστούν τα καύσιμα.
κοινοποιηστε παντου


Γιατί θέλω να πληρώνω τριπλό φόρο για εισόδημα που δεν έχω. 

Γιατί θέλω να χρωστάω στον ΟΓΑ και στις τράπεζες. 

Γιατί θέλω στο χωράφι μου να σπέρνω μόνο λαχανίδες, τσουκνίδες γαϊδουράγκαθα, ενώ τις τομάτες και τις πατάτες να τις κάνω εισαγωγή από το Βέλγιο και την Ολλανδία. 

Γιατί θέλω όταν στο χωράφι μου βγαίνει κατά λάθος κανένα βερίκοκο, ροδάκινο ή πορτοκάλι να μη μπορώ να το εξάγω λόγω των εμπάργκο που επιβάλει η ΕΕ. 

Γιατί οι σπόροι που θα φυτέψω πρέπει να έχουν την έγκριση επίσης της ΕΕ. Γιατί θέλω να κλείσουν στην Ελλάδα οι βιομηχανίες λιπασμάτων και φυτοφαρμάκων και να τα αγοράζω από την Γερμανία κοστολογημένα σε καράτια χρυσού.

Γιατί είμαι μισθωτός και θέλω από τις 15.000 χιλιάδες ευρώ που παίρνω, να πληρώνω τις 6.000 για φόρο, τα 500 ευρώ για εισφορά αλληλεγγύης, τα 1.000 ευρώ για ΕΝΦΙΑ, τα 500 ευρώ για ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΝΕΡΟ τα 200 ευρώ για φάρμακα τα 1.000 ευρώ για ασφαλιστική κάλυψη και από τα 6.000 περίπου που θα μείνουν και θα προοριστούν στην κατανάλωση να αφαιρέσω και τα 1.380 που θα πάνε για ΦΠΑ

Γιατί είμαι συνταξιούχος και τα 500 ευρώ της σύνταξής μου είναι ένα τεράστιο ποσό που δεν το δικαιούμαι γιατί επί 40 χρόνια που δούλευα στο γιαπί και το λιοπύρι κρεμασμένος στη σκαλωσιά του έκτου ορόφου, εγώ έκανα ότι δουλεύω ενώ λουφάριζα. 

Γιατί εγώ μετά τα εξήντα μου που δεν παράγω πια, δεν έχω δικαίωμα στη ζωή και πρέπει να ψάξω να βρω μια γωνιά και να πεθάνω ήσυχα χωρίς να ενοχλώ κανένα. 

Γιατί συνέργησα στην κατασπατάληση των πόρων του ταμείου μου κοινώς «μαζί τα φάγαμε» τα αποθεματικά στα μπουζούκια και τις γκόμενες και πρέπει τώρα, αυτό να κλείσει για να βάλω μυαλό. Γιατί το ΕΚΑΣ σαν βοήθημα επιβίωσης, φέρνει ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα, επιβιώνω, κατασπαταλώ το οξυγόνο της ατμόσφαιρας τσάμπα και συμβάλω στη δημιουργία της τρύπας του όζοντος.

Γιατί είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και πρέπει να πληρώνω δύο φορές φόρο από 29% μια για εισόδημα που θα έχω την φετινή χρονιά και μια για εισόδημα που θα αποκτήσω τον επόμενο χρόνο και όλα αυτά θεωρητικά. 

Γιατί πάνω στο εισόδημα που προκύπτει από ένα σπίτι και ένα σαραβαλάκι πρέπει να πληρώνω και εισφορά αλληλεγγύης παρότι είμαι και ο ίδιος άνεργος.

Γιατί είμαι νησιώτης και δεν θα πρέπει να μείνω στο μικρό νησί μου, επιβαρύνω τον κρατικό προϋπολογισμό με την επιδότηση του ναύλου μου. 

Γιατί αναγκάζω το κράτος να στέλνει στο νησί γιατρό, δάσκαλο, αστυνόμο, λιμενικό και αυτό κοστίζει. Και το κυριότερο γιατί «φυλλάτω Θερμοπύλες». Τα νησιά όσο κατοικούνται έχουν ιδιοκτήτη που λέγεται ΕΛΛΑΔΑ. 

Γιατί έκανα το σφάλμα να κατασκευάσω μια μικρή τουριστική μονάδα να δουλέψω κάποιους μήνες το χρόνο και αυτό αφαιρεί κέρδη από τα μεγάλα ξένα τουριστικά γραφεία και τους tur operators. Γιατί θα πρέπει να ενισχυθούν και οι γείτονες χώρες από τους τουρίστες. 

Γιατί θα μου δοθεί η δυνατότητα να απολαμβάνω τη θέα των τουριστών στις τούρκικες παραλίες ενώ εγώ θα είμαι το αξιοθέατο της επιβίωσης που τρέφεται μόνο με ραδίκια.

Γιατί είμαι ένας μικρός βιοτέχνης και καταστηματάρχης και αυτό είναι τρικλοποδιά στις μεγάλες αλυσίδες των Ευρωπαϊκών συγκροτημάτων. 

Γιατί παράγω το παντελόνι από ελληνικές πρώτες ύλες και το πουλάω αφαιρώντας κέρδη από τα πολυκαταστήματα.

Γιατί έχω ένα σπιτάκι δηλωμένο στην εφορία και όχι σε εξωχώρια εταιρία που το απόκτησα με το υστέρημα τριάντα ολόκληρων χρόνων και ξαφνικά ένα πρωί ανακάλυψα ότι ιδιοκτήτης είναι ο Γερμανός, ο Σουηδός, ο Φιλανδός στους οποίους πρέπει να πληρώνω και ενοίκιο γιατί κάποιοι απατεώνες με πλαστά χαρτιά και πλαστούς τίτλους ιδιοκτησίας το πούλησαν σε αυτούς. 

Γιατί αυτοί οι απατεώνες έρχονται τώρα και μου λένε πάλι καλά που πληρώνεις και ενοίκιο και δεν σε έχουν πετάξει έξω.

Είναι εκατομμύρια οι λόγοι που πρέπει να ψηφίσω ΝΑΙ…
ΟΜΩΣ την ΚΥΡΙΑΚΗ 5 ΙΟΥΛΗ που θα ξυπνήσω θα τους γαμήσω με ένα μακρύ ΟΧΙ από την Κρήτη μέχρι τον Έβρο και χοντρό από την Κέρκυρα μέχρι τη Μυτιλήνη.,ΑΥΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.