Advertisement 1

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

Προς: το διαχειριστή του ιστότοπου pamemprosta.org της δημοτικής συμβούλου κ. Ιντζεπελίδου

Απάντηση για το άρθρο που δημοσιεύσατε με τίτλο «Προμήθεια μεταχειρισμένου φούρνου αέρος» με απευθείας ανάθεση από κόρη δημοτικής συμβούλου στο Πολυκοινωνικό [Ενημέρωση 15/6 12:40]


Κύριε,

Με έκπληξη και αγανάκτηση διάβασα το δημοσίευμα της ιστοσελίδας σας το οποίο περιέχει στοιχεία παραπληροφόρησης των πολιτών.

Η καθυστέρηση της απάντησης μου οφείλεται σε πρόβλημα υγείας που προήλθε από τροχαίο ατύχημα.

Το κείμενό σας περιέχει ψευδή στοιχεία για την επιχείρηση της κόρης μου και της δικής μου, στοχοποιώντας την δημόσια αυτοδιοικητική παρουσία μου ώστε να με υπονομεύσετε προσωπικά – πολιτικά – οικογενειακά – οικονομικά – και επιχειρηματικά.


Απόδειξη για τα ψευδή στοιχεία που αναφέρετε στο κείμενό σας είναι ότι η επιχείρηση της κόρης μου ουδέποτε προμήθευσε τον περιβόητο φούρνο ατμού στο ΠΟΛΥΚΟΙΝΩΝΙΚΟ του Δήμου Αλεξανδρούπολης γιατί δεν διαθέτει ανάλογη εμπορική δραστηριότητα.

Τα ερωτήματα που δημόσια καταθέσατε θα έπρεπε να τα θέσετε στον αρμόδιο υπάλληλο του ΠΟΛΥΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ γιατί η συγκεκριμένη προμήθεια χρεώθηκε στην κόρη μου εκ παραδρομής. Το οποίο φυσικά και μόνος σας διαπιστώσατε δεν είχατε όμως την ευθιξία να το δημοσιεύσετε ως άρθρο αλλά προσθέσατε την ορθή επανάληψη στο ήδη δημοσιευμένο!!!!!!!

Η κόρη μου διαθέτει νόμιμη ατομική επιχείρηση και έχει κάθε δικαίωμα να λαμβάνει μέρος σε πρόχειρους και ανοιχτούς διαγωνισμούς στα πλαίσια του θεμιτού ανταγωνισμού.

Όσον αφορά το δίλημμα «ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό;» θα απαντήσω με ερώτηση. Γιατί θα πρέπει μια επαγγελματίας που απασχολεί σε αυτή τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύει η χώρα μας δύο εργαζομένους , να αποκλείεται από πρόχειρους και ανοιχτούς διαγωνισμούς άνω των 5.000 ευρώ; Είναι νόμιμο γιατί το προβλέπει ο Καλλικράτης, είναι όμως και ηθικό; Δηλαδή οι επαγγελματίες δεν έχουν ίσα δικαιώματα με τους άλλους πολίτες στον εκλέγειν και εκλέγεσθαι; Διότι με αυτό το σκεπτικό κανένας επαγγελματίας δεν θα μπορεί να συνδράμει με την προσφορά του στον αυτοδιοικητικό στίβο!!!!!!!!

Και για την τάξη κάνετε τον κόπο να ανατρέξετε στην Διαύγεια και θα διαπιστώσετε ότι συνάδελφοί μου με το ίδιο αντικείμενο της επιχείρησής μου, έχουν προμηθεύσει στον Δήμο μας μηχανήματα και υπηρεσίες.

Μήπως με την δική σας λογική θα έπρεπε να κλείσω την επιχείρηση μου και να προστεθούν στα μητρώα του ΟΑΕΔ άλλοι δύο απολυμένοι; Και αυτό γιατί διέπραξα το «ΕΓΚΛΗΜΑ» να εκλεχθώ; Βλέπετε εγώ δεν είχα την τύχη ή (την ατυχία) να είμαι εισοδηματίας……….. εργάζομαι καθημερινά για να ζω αξιοπρεπώς!

Όσο για την αυθαίρετη ερμηνεία που δώσατε για την παραίτησή μου από την θέση της Αντιπροέδρου του Πολυκοινωνικού αποδεικνύει ότι η προσφορά σας στην ενημέρωση των πολιτών και της κοινωνίας είναι στοχευμένα παραπληροφόρηση και μόνο. Διότι από την πρώτη στιγμή που εκλέχθηκα μοναδικός σκοπός μου είναι να υπηρετήσω τους πολίτες του Δήμου μας με ειλικρίνεια και εντιμότητα. Είχα το πολιτικό θάρρος να πω ότι δεν μπορώ να καλύπτω μία θέση (αμειβόμενη) από την οποία δεν είχα την δυνατότητα να προσφέρω τα μέγιστα στους συμπολίτες μου.

Δεν κατανοώ επίσης την ανάρτηση του εντύπου που κυκλοφόρησε την περίοδο των δημοτικών εκλογών, άραγε με ποιο σκοπό; Τι μπορεί να εξυπηρετεί; Μήπως θέλετε να επιδείξετε ότι φακελώνετε όλους όσους έχουν δημόσιο βίο;

ΕΠΕΙΔΗ ΑΣΠΑΖΟΜΑΙ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΟΤΙ ΤΑ ΛΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΗ ΕΥΚΟΛΙΑ ΑΝΗΡΤΗΣΑΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΑΣ.

Με θάρρος και ειλικρίνεια
Ιντζεπελίδου Ελένη
Δημοτική Σύμβουλος Αλεξ/πoλης &
Μέλος Δ.Σ. Επιμελητηρίου Έβρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Advertisement 4

Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.


Πατήστε στο Donate και αποστείλετε τη δωρεά σας.





Κανοντας μια δωρεά συνεισφέρεις και εσυ στην προσπάθεια μας,
να συνεχίζουμε να σας προσφέρουμε τις
υπηρεσίες μας.